Monday, May 27, 2013

Enkelt bursdagskort laget på scrappesyken-treff!

Fant plutselig posen jeg hadde med kreasjoner jeg hadde laget på scrappesyken-treff, så litt seint ute med dette kortet ja.
Skulle prøve meg på en av utfordringene der opp. Tror den lød noe sånt som -"lag kort med eget fargelagt motiv". Ble et veldig enkelt kort da jeg brukte så fryktelig lang tid på fargeleggingen og heller hadde lyst å hoppe videre på et prosjekt som var mere meg ;) Men et enkelt og greit kort ble det jo til et bursdagsbarn.

Stempelet elsker jeg og kommer sikkert til å bruke det ved flere anledninger! Bella heter hun og hvis du trykker HER finner du det :)

A simpel card with a cute little elefant, Bella from Wild rose studio. Push THIS BUTTON and you will find the stamp.



I am entering these challenges:
promarkerchallenge.blogspot.no -Anything goes
bearlymine-challenges.blogspot.no -Anything goes
ilovepromarkers.blogspot.no -Anything goes

Har fortsatt en BLOG CANDY gående i bloggen min. Trykk HER for å komme til innlegget og se hva du lan vinne. :)