Sunday, May 26, 2013

Konfirmasjonskort gutt.


Fikk bestilling på et konfirmasjonskort. Denne gangen laget jeg kortet i farger jeg absolutt ikke pleier å bruke. 3`dje gangen jeg prøver de nye promarkertusjene mine..og ja, det er visst ikke så enkelt som det ser ut til når man kikker på alle de nydelig fargede motivene der ute!
Stempelet er kjøpt digitalt HER .

This is one of my first times colouring with ProMarkers. Not so easy as it look when you see all the beautiful cards online!! I have also used colours i normally don`t use, just to make it even more difficult :P



Har laget med pengelomme inni da mottakeren skulle få penger i gave!



Husk at jeg har en BLOG CANDY gående. Trykk HER for å se hva det er og hvordan du kan vinne den :)



I am entering these challenges:
promarkerchallenge.blogspot.no -Anything goes
bearlymine-challenges.blogspot.no -Anything goes
ilovepromarkers.blogspot.no -Anything goes
trimmiescraftchallenge.blogspot.no -Colour Combo