Thursday, May 23, 2013

Lommebok gutt

Bestillingskort til gutt som konfirmeres. Denne gangen har jeg laget en veldig maskulin utgave av ei lommebok. Papiret er preget med Tim Holtz Alterations Texture Fades kjøpt hos scrappehjertet.no, trykk HER så kommer du rett til produktet.
Har svertet papiret med svart akrylmaling og stjålet en knapp fra en gammel bukse som skulle kastes! Alle sømmer er sydd med symaskin for å få den til å ligne mest mulig på en ekte lommebok.
Inni lommeboken har jeg laget vindu med plastikk klippet fra et spellbinders"cover". Tanken er at giveren skal skrive hilsen på bankkortene inni lommeboken.

Her kommer et ras med bilder:









Takk for at du titter innom bloggen min, legg gjerne igjen en kommetar så jeg kan besøke deg tilbake.
Ha en fortsatt fin dag :)


 I am entering these challenges:
whimsyinspires.blogspot.no Anything goes
papirdokkene.blogspot.no  Metall på prosjektet


Jeg har plassert min blogg i <a href="http://bloggurat.net/kart/registrere/10189/skoppum">Skoppum</a> på <a href="http://bloggurat.net/kart/">norske bloggkart</a>!