Sunday, June 2, 2013

Bursdagskort til ei lita jente.

Her er et av kortene jeg har laget på treff i helgen. Har forelsket meg helt i den søte jenta, så hun kommer jeg nok til å bruke igjen. 
Har prøvd meg på å lage kort av store spellbinder-dies, så alle sirklene er dies.
Motivet er fra et nydelig  klippark kjøpt hos scrappehjertet.no. Trykke HER så ser du flere fine klippark i denne serien!

These is one of the cards i have made this weekend. I absolutely love this girl <3 The hole card is made from spellbinder-dies, except the arrow that i have cut my self. The picture of this girl is bought finished with coloring.




På baksiden har jeg stemplet bursdags-sangen. 



I am entering these challenges:

emeraldfaeries.blogspot.no - Dies/ Punches. 
incywincydesigns.blogspot.no - Spring is in the Air
abc-challenge.blogspot.no- O for open (Anything goes)
totallygorjuss.blogspot.no - Anything goes, with flowers
allsortschallenge.blogspot.no - Here come the girls
cutedaisymay.blogspot.no - Shabby chis or vintage challange


Setter utrolig pris på alle hyggelige tilbakemeldinger fra dere. Ha en fortsatt fin kveld :)