Sunday, June 30, 2013

Loppis for scrappere!

Da var dagens "loppis for scrappere" gjennomført, og jeg er SUPER fornøyd med resultatet iallefall. Virket som både selgere og kjøpere hygget seg stort i dag, (har hørt rykter om at det allerede blir lagt opp til et nytt loppemarked til høsten) og jeg gleder meg! Her kommer et bilderas av dagen.. 
PS: Er dere ikke medlem av gruppen "loppis for scrappisene" på facebook anbefaler jeg dere og stikke innom en tur, så får du kansje med deg neste loppetorv om du ikke var så heldig å være med i dag ;) 



 Scrappehjertet stilte også med masse tilbudsvarer :)



 



En stor takk til Gunn-Eirill og Siv-Hege for at dere arrangerte dette! 
Supert gjennomført, jeg kommer gjerne igjen ;)


Minner om at jeg har en BLOG CANDY gående i bloggen min om du har lyst til å vinne dies? 
Trykk HER så kommer du til innlegget for å delta ;)