Monday, June 17, 2013

Vannmerking av bilder!

Har fått spørsmål om hvordan jeg får til å lage blogadressen min på bildene mine (som vist under) og hvorfor jeg gjør det!
 

 
Jeg velger og merke bildene mine da det desverre er folk som "stjeler" bilder på nett og publiserer det som eget verk.
Synes også det er kjekt og gjøre det slik at folk vet hvor de kan lese/se mer av kortet hvis de dumper borti et bilde jeg har lagt ut. 
 
Jeg har ikke noe fancy bilderedigeringsprogrammer eller slikt så jeg gjøre dette på nett.
 
Jeg bruker dette programmet:  http://picmonkey.com/ 
Trykk på "Edit photo" og derretter på "P" på sidebaren og du er i gang ;)
 
Du kan velge mellom forskjellige fonter, farger, størrelser og vinkel.
For meg har dette fungert kjempe fint!
 
 
Håper det var nyttig informasjon. Spør gjerne om det er noe du ikke får til eller lurer på :)
 
 
Ønsker dere en riktig fin dag
 
Susanne :)