Monday, June 3, 2013

Venner, i lilla og grønt!


Her kommer enda et av kortene jeg har laget på treff i helgen. Herlig motiv som er ferdig fargelagt for oss som ikke har evne eller tid :P
Kortet er laget av store spellbinder-dies, bortsett fra pilen jeg har klippet ut selv. Motivet er fra et nydelig klippark kjøpt hos scrappehjertet.no. Trykke HER så ser du flere fine klippark i denne serien!

Siv-Hege utfordret meg til kombinasjonen grønn og lilla, da jeg ikke vanligvis scrapper i grønt, og slike er altså resultatet. Ta også en titt innom bloggen hennes om du har tid:  stjernescrapp.blogspot.no , utrolig hyggelig og flink jente :)

These is one of the cards i have made this weekend. The hole card is made from spellbinder-dies, except the arrow that i have cut my self. I have used a pre-coloured image from hobby house. 




Så hvordan klarte jeg meg med fargekombinasjonen?  

I am entering these challanges:
 pictureandscrap.blogspot.no- Bruk blomster 
incywincydesigns.blogspot.no - Spring is in the air
abc-challenge.blogspot.no- O for open (Anything goes)
totallygorjuss.blogspot.no  - Anything goes with flowers