Sunday, June 2, 2013

Vinner av BLOG CANDY !!!

Først av alt! Tusen hjertelig takk for at dere vil følge bloggen min, det setter jeg utrolig stor pris på!
Jeg trekker en vinner av blog candyèn selvom det ikke ble 50 følgere jeg. Er jo så hyggelig å gi bort en oppmerksomhet!
...................................................................................................

Må bare beklager litt sein trekning da jeg har vært på scrappetreff helt frem til nå.
Etter hva jeg kan se er det 18stk som har fulgt alle "kriteriene" for å være med i trekningen. 
Og den heldige vinneren er:

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Anne Lill :)


Send meg adressen din på mail susanne@halseth.org så kommer denne pakken i posten til deg!



Ønsker dere en fortsatt fin helg :)