Wednesday, July 10, 2013

Minneboks med rose-sommerfugl.

Denne gangen har jeg laget et minneboks på bestilling fra kusinen min. Hun ønsket en stor eske som hun kunne fylle med minner fra lille Leah Victoria sin barndom. Og er her kommer et bilderas på boksen :) 

 This time I made ​​a memory box for my cousin. She wanted a big box that she could fill with memories of little Leah Victoria's childhood. And here are some pictures of the box :)







 Under sommerfuglen skjuler det seg en liten "skatt".
The butterfly hides a small "treasure".



Ideèn til sommerfuglen fikk jeg av Siv-Hege, da hun laget et bryllupskort med sommerfugl, passet perfekt for dette prosjektet så tusen takk snuppa :) 

Tusen takk for at du titter innom bloggen min! 
Minner også om blog candyen jeg har gående HER .
Ønsker dere en fortsatt flott kveld :)  

Thank you for stopping by my blog!
 Click HERE and sign up for my blog candy.
Wishing you a wonderful evening :)



I am entering these challenges:
 etttrykk.blogspot.no- Blomster og sommerfugler
 crazychallenge.blogspot.no- without stamps
thepapershelter.blogspot.no- Swirly Girly (the side on the box)
divasbydesignchallenge.blogspot.no- Charming (inside my "treasure" bubble)
 allsortschallenge.blogspot.no - Favourite Things (Stickles - star dust and roses)
pictureandscrap.blogspot.no- Bruk blonder eller bånd
 craftsandmechallenges.blogspot.no- Anything goes