Saturday, July 27, 2013

QR-kode for bloggen min.

Har sett at det de siste dagene har dukket opp QR-koder rundtom på blogger, så jeg kan vel ikke være noe dårligere!  
The last few days I have seen it has emerged QR codes on some of the blogs I follow. I never thought about using the Qr-code for this purpose. But, why not!?

Litt usikker på hvem som startet denne "trenden" men jeg fikk iallefall øynene opp etter og ha sett Kirsten Hyde og May Grethe Weltan hadde lagt ut dette på noen scrappesider på facebook jeg er medlem av. Så takk for ideen damer :)
A bit unsure about who started this "trend" but I saw it first at least when Kirsten Hyde and May Grethe Weltan had posted this on some scrapbooking sites on facebook I'm a member of. So thanks for the idea :)
 
Vel, her er iallefall min QR-kode:
 Well, here is my QR code:



Lyst på en slik QR-kode du også?
Det var overraskende lett! Klikk inn på denne nettadressen og lag deg en du også.

Would you like to create your own QR code? 
It was surprisingly easy! I made mine her:
http://qrcode.kaywa.com/
Unfortunately the website is Norwegian.