Saturday, August 17, 2013

Vil du vinne et personlig hjemmelaget kort? Se her!

Skal du i bursdag, kofirmasjon, dåp, bryllup, eller trenger noen du er glad i et oppmuntrende kort? Jeg lager kort til alle anledninger. 
Du trenger kun og gjøre 2 ting for å delta for muligheten til og vinne et personlig kort etter ditt ønske, jeg sender selvfølgelig per post i hele Norge!

 ***
1. Del bloggen min på en eller flere av de følgende stedene: 
Din egen blogg/facebook/twitter/instagram eller lignende fora. 

2.Legg igjen en kommentar i feltet under dette innlegget med bloggadresse/email så jeg vet hvor jeg kan kontakte deg om du blir trukket ut. Legg også til hvor du har delt, slik at det blir rettferdig for alle som deltar ;)
***
Vinneren blir trukket ut 1.september ved hjelp av random.org så er derfor viktig at du kommenterer under dette innlegget slik at du får et tall i trekningen :) 

Håper mange henger så på, LYKKE TIL :) 
 Om du har lyst til og følge meg videre legg deg gjerne til som følger av bloggen.

Bildene under viser noe av bestillingene jeg har hatt tidligere!