Friday, November 29, 2013

Lommebok-kort på bestilling.

Fikk en bestilling på et kort som skulle innholde brunost, vestlandslefse, elg, bilde av peronen som skal motta kortet og en hilsen. Har fundert en stund på hvordan alt dette skulle settes sammen så det ble pent, fant ut at en lommebok løste alle delene best ;)   Er for tiden uten stansemaskin da min er ødelagt så ble ingen embossing mønster eller noe spennende på denne desvverre, men har linket til en tidligere lommebok jeg lagde hvis man vil gjøre litt mer utav den ;) 

Så her er den:





Håper det ble en flott feiring :)

Og her er den forrige lommeboken jeg lagde, flere vilde av lommeboken inni HER .


Tusen takk for at du er innom å kikker :) 
Legg deg gjerne til som følger av bloggen min eller skriv en kommentar så jeg kan kikke litt på hva du også lager, GOD HELG :D

Legger noen planer om kurser jeg har tenkt å holde utpå nyåret og utover våren så følg med, noe som er kjekt for både barselgrupper, utdrikningslag, bryllupsplanlegging osv.  ;)