Tuesday, March 18, 2014

BLOG CANDY!



Må jo feire at jeg har bikket både 100 følgere og 40 000 sidevisninger siden jeg startet og blogge her på blogspot! :)
Så da setter vi i gang med en BLOG CANDY :D  Dessuten er det jo alltid hyggelig å gi bort scrappesaker :)

Her er hva du trenger å gjøre for og delta:
1.Bli følger av bloggen min om du ikke allerede er det.
2.Link Blog-candyen min enten i sidebaren din eller i et av blogginnleggene dine.
3.Legg igjen en kommentar under denne posten slik at jeg ser at du vil delta. :)

Candyen vil bli avsluttet 14.April , så husk og stikk innom rundt de tider for og se om du har vunnet :)
Sender premien over hele verden så spiller ingen rolle hvor du er bosatt.

Sist men ikke minst, takk for at du kikker innom bloggen min og MASSE lykke til :)
_________________________________________________________________________________

Celebrating that I've got both over 100 followers and 40,000 page views since I started blogging at  blogspot! :)

Here is what you need to do:
1. Become a follower of my blog.
2. Post my candy on your blog along with a link back to my blog in your sidebar or in a blogpost.
3. Leave me a comment under this post so i see that you want to participate :)

Candy will close 14. April , be sure to check back at that time.:)
International participation is welcome, I will ship the candy worldwide.

Good luck and thank you for visiting my blog :)