Sunday, June 8, 2014

DT Storyteller "Sommerblomster".

Mitt aller siste bidrag for Storyteller. "Sommerblomster".
Jeg takker for muligheten jeg har hatt som DT-medlem for Storyteller dem siste tiden. Jeg har bestemt meg for å avslutte alle faste Design-team stillinger for en liten periode i livet, trenger litt tid til og komme oss på beina med 3 små unger i hus. I tillegg har jeg fått veldig stor og hyggelig respons på enkeltmannsforetaket mitt, "Susanne Halseth Design" , finner meg på "Susannes papirverden" på facebook også. Kommer til og poste alt jeg gjør her på bloggen også i tillegg. ;)
Noen gjesteopptredner her og der kommer nok fortsatt til å forekomme, kjenner jeg meg rett tar det jo ikke lang tid før jeg blir rastløs :D

Her er iallefall mitt siste bidrag for Storyteller:
Trykk deg inn HER for å levere ditt bidrag du også, eller for og kikke på de andre fine bidragene resten av design teamet har levert. 

Et enkelt rundt kort laget av spellbinderdies:

Mønsterark: Graphic 45
Blekk: Archival.
Blomster, sommerfugel og stempel fra Storyteller.
Selve kortet er trykket ut i spellbinderdies.


Ha en strålende