Monday, September 15, 2014

Knallhelg på treff :)

I helgen har jeg vært på Høstmagitreff i Horten :)
This weekend I have been at the "Autumn Magic" gathering in Horten :)
 Lørdag hadde jeg bursdag og ble møtt med bursdagssang fra hele lokalet og bursdagskrone når jeg kom :)  Senere samme dag fikk jeg utdelt et sammarbeidskort hvor alle hadde satt på en ting hver mens jeg var hjemme og ammet minstsnuppa ;) Morsomt og utrolig hyggelig gjort :D 

Saturday was my birthday and I was greeted with a birthday song from the entire premises and birthday crown when I arrived :)  Later that day I received a card where everyone had put on one thing each while I was home and nursed my little girl. Fun and very nice to recive :)

Klarte og snike meg innpå snille Anne Smith og fikk prøvelåne Distress reinkere for første gang...og vips så var en hel haug av dem bestillt og kommer i posten denne uken :D 
Jippii. Tusen takk for lånet og veiledning Anne <3
Got to try Anne Smith's Distress reinkere for the first time ... and before I knew it I had ordered a whole bunch of them online. Woo Hoo. Thank you for the loan and guidance Anne <3

Her er da mitt aller første motiv med Distress reinkere: 
Here then is my very first design with Distress reinkere, stork from Magnolia:

Ha en superduper dag :D
Have a wonderful day :D