Monday, September 22, 2014

Use a doily, gjestedesigner for Card Mania.

Dette kortet har jeg laget til utfordringen "Use a doily" hos Card Mania utfordringsblogg. 
Jeg er gjestedesigner for bloggen noen utfordringer fremover :) 
Mitt andre motiv som er farget med Distress reinkere, morro morro :) Gleder meg til og øve mer, dere er så "heldige" at dere får se på utviklingen også håper vi det blir bra etterhvert ;) he he. 
Nok tull, her kommer kortet:

This card I have made for the challenge "Use a doily" by Card Mania challenge blog.
I am guest designer for the blog some challenges ahead :)
My second subject that is colored with Distress reinkere, incredibly fun :) Will practice more, and you are so "lucky" that you get to see my progress, so I hope it will be good eventually,) hi hi.
Enough nonsense, here's the card:


Storken er fra Magnolia.
 The stork is from Magnolia

Ha en flott dag og takk for at du kikket innom bloggen min, legg gjerne igjen et spor etter deg om du ser noe du liker. :)
Have a great day and thanks for stopping by my blog, please leave a comment or follow me if you see something you like. :)