Sunday, March 8, 2015

Mitt første DT oppdrag for Gode minner.

Hei hei :)
Jeg er blitt med i et nytt design team :


Butikken ligger i Tønsberg og har også nettbutikk: http://godeminner.no/shop/ 

Er du ny besøkende i bloggen min setter jeg stor pris på om du vil følge min vei videre :)
Mitt første prosjekt er et konfirmasjonskort til gutt.
Linker til alt av utstyr kommer under bildet.
OBS: Beklager noe mørke bilder, brukt mobil denne gangen i mangel av speilrefleksen. 
Ha en fortsatt flott Søndag, setter stor pris på tilbakemeldinger  :)

Hi :)
I have entered a new design team.

The shop is located in Tonsberg (Norway), they also have a onlineshop: http://godeminner.no/shop/ 
My first project for the team is this confirmationcard for a boy.
Links to all of the equipment located below the image.
ATTENTION: Sorry dark images, I hade to used mobile this time in lack of a camera.

Have a great Sunday :)



Jeg har brukt magneter på begge "flappene" så man kan folde sammen kortet den veien man vil og det ligger godt inntil. 
I have used magnets on both of the "flaps" so you can fold the card the way you want and it stays there.










I am entering these challenges: