Friday, April 10, 2015

Distress re-inker coloring and last chance blogcandy.

Hei hei søte lesere :) 

Jeg har borstet støv av re-inkerne mine. Jeg kjøpte jo hele settet sent i fjor rett før jeg fikk et langt scrappeopphold. Så dette blir vel motiv nr. 6/7 eller noe jeg prøver og male. Jeg elsker det og skal definitivt bli flinkere på og ta med et motiv i sofaen når jeg lander der om kvelden ;) 
Håper han får flytte inn på et kort i løpet av helgen! :)

Hi, my sweet readers :)

I have finally colored a stamp with my re- inkers again . I bought the whole set late last year right before I took a break from my scrapping . So this is my No.. 6/7 or something I try coloring . 
I love it and I will definitely try my best to bring a design with me to my coutch at night when i watch tv. 
I hope he moves in to a card during the weekend ! :)


Ikke glem og meld deg på blogcandyen min. Jeg trekker vinneren om 2 dager ;)
Do not forget to enter my blogcandy ;) I draw my winner in two days :D

Ha en super helg folkens.
Tusen hjertelig takk for alle hyggelige kommentarer og Likes dere gir meg. Det betyr utrolig mye <3
Have a super weekend.
Thank you for visiting me, I really appriciate all the likes and comments from you <3

 Hey sweet readers :)

Trykk på linke for å delta:
Press the link to enter:
BLOGCANDY