Saturday, May 9, 2015

DT Gode Minner, Project Life.

Hei hei :)

Utfordringen fra Gode Minner denne gangen kommer her. 
Lag et prosjekt som har disse elementene:
Sirkel, Trekant,  Firkant (kvadrat), Norges-flagget og et eller flere dylusion-stempler.

Så jeg har rett og slett laget min aller først Project Life (Lommescrapping) -side.
Setter stor pris på tilbakemelding fra dere erfarne damer :)
Utstyrsliste står under bildene.

Bildene er fra jeg var liten, ei god venninne, min lillesøster og meg.

Hi :)

The challenge for May from Good Minner this time is as follows:
Create a project that has these elements:
Circle, Triangle, Square , Norwegian flag and one or more dylusion stamps.

So I've just made my very first Project Life page.
 Equipment List are under the picture.







Entering these challenges:
papirdesign.blogspot.no - "Kom Mai.." 31.05




Stempel - "Gratulerer med dagen" - North Star Stamp
Dotter - Papirdesign