Wednesday, May 6, 2015

Playing with Gesso and Distress.

Hei hei.

Etter The paper crafting postet en tutorial på bruk av stensil, Gesso og Distress ble jeg påminnet at jeg måtte få prøvd ut noe av utstyret jeg kjøpte her for leden.
Veldig gøy :D
Vet ikke helt hvordan jeg skal bruke dette enda, men det finner jeg sikkert ut av etterhvert :)

Ha en flott dag da, så ses vi snart :)
Jeg har flere halvferdige prosjekter og et par prosjekter som venter på å bli publisert til di er gitt bort :)

Hi.

Today I'm just dropping by to show you a glimpse of the new equipment I bought a while ago. After I saw a tutorial at The paper crafting with stencil , Gesso and Distress I was reminded that I had to try the equipment. This opens the a whole new world I do not quite know what to do with yet ;)

Well, have a great day, see you again soon :)