Sunday, August 2, 2015

A clean crafting room :)

Hei :)

En liten oppdatering fra meg.

Siden jeg ikke har hatt noe DT-oppgaver i sommer har jeg satt i gang et megaprosjekt for å rydde opp i scrappesakene mine.
Håpet er at det skal være trygt og ferdes i kjelleretasjen for barna mine uten å være redd for at di skal skjære seg på en kniv eller male rommet mitt med mister og gesso, hi hi :P
Valget falt til slutt på en haug av låsbare skap og planen er å lage et forheng til arkhyllen.

Gleder meg til å gyve løs på en høst med scrapping i et organisert rom. Kommer et lengre innlegg med flere bilder når alt er klart, venter blant annet på 2 bord til. Kjøpt sammenleggbare bord så jeg kan huse 8-10 scrappere om noen vil komme på besøk :D

Ønsker dere en fortsatt fin slutt på sommerferien, ses rundt i scrappeverden ;)

Klem

Hi :)

A little update from me.
Since I had no DT-work this summer I have used a lot of time to organize my crafting room.

We want it to be safe for the children to play in the basement floor. The choice fell on a bunch of lockers with keys and the plan is to create a curtain to my shelf with sheets. This way I know the can't Hurt themselves on a sharp knife or pant my room with mist and gesso,  hi hi :P

Can not wait to meet the fall with a scrapping room that is organized. I will be writing a longer post with more photos when everything is ready !

Wishing you a continued nice end of summer , seen you around ;)

Hug