Tuesday, December 8, 2015

Valnøttkjerneboks får en makeover.

Hei hei :)

Endelig tilbake i bloggen etter noen uker med sykdom i heimen ;)
 Finally I`m back after a long time of illness.

Jeg har enorme mengder med ferdig lagde ting her hjemme så nå har jeg lagt en rekke med blogginnlegg på automatisk publisering i bloggen så følg med ;) 

I dag vil jeg vise dere en valnøttboks jeg har pyntet.
Today I would like to show you a box I have dressed with beautiful Maja Design papers.

Jeg har revet av det ytterste laget med papir, derretter har jeg dekorert de med nydelige Maja design papirer. 
Her ser du resultatet:









Boksen står hos Gode Minner hvis noen vil kikke nærmere på den ;)

Håper dere likte den :)
Setter utrolig pris på alle hyggelige kommentarer dere legger igjen, dere er supre <3
 Hope you enjoyed it :)  I appreciate the amazing nice comments you leave , you are great <3

I am entering these challenges:
Anything goes, twist, box - avenue613.blogspot.no 12.12 
Ribbon and/or pearl - wagsnwhiskersrubberstamps.blogspot.no 10.12 
Anything goes -  simplypapercraftsforalloccassions.blogspot.no 17.12