Monday, January 11, 2016

Giveaway, eller konkurranse om du vil ;)

Hei hei :)

I Desember og Januar fikk jeg to gledelige scrappenyheter som jeg gleder meg veldig til å dele med dere :D 
Mens jeg ryddet litt på scrapperommet mitt her en kveld tenkte jeg at jeg har jaggu lyst å glede noen jeg også ;) 
Så... derfor skal jeg ha en STOR Giveaway / Konkurranse hvor dere kan vinne dette:


Du har 4 sjanser til å hente hjem dele av denne pakken, jeg deler den altså opp i 4 deler som vist på bildene under og trekker 4 vinnere. 1 på hver av stedene (Blog, Instagram og facebook) og 2 vinnere på stedet flest har meldt seg på. Er du skikkelig heldig kan du jo vinne på flere av stedene, alt trekkes med Random.org :)






Jeg trekker vinnere på alle disse stedene så skal du øke sjansen for og vinne melder du deg opp flere steder ;) 
I will draw a winner on these three places, you can sign up at all three if you like.  ;)

1. Følge meg her på bloggen og kommentere under innlegget.
Follow me on my blog and comment under this post.

2. Følge siden min på facebook ( susanne papirverden ) og kommentere under innlegget mitt der.
Follow me on my Facebookpage ( susanne papirverden ) and comment under the post there.

3. Følge meg på Instagram ( susannehalseth ) og kommentere under innlegget mitt der.
Follow me on Instagram ( susannehalseth ) and comment under the post there.

Jeg blir selvfølgelig veldig glad om du vil dele konkurransen med dine venner <3

Masse lykke til :D 
Good luck :D