Monday, January 18, 2016

Vinnere!!! :D

 

Endelig er jeg ferdig med og telle meg frem til hva Random . org trakk som vinnere. 

Tusen takk til alle som har deltatt, det var overveldende stor respons på disse konkurransene!

Her kommer vinnerene:

 

Vinner på Instagram og mottaker av denne pakken:

 


Gratulerer så mye Frkbogstad, send meg en melding via kontaktskjemaet i bloggen eller på facebook så jeg får en adresse til deg :)

 ***


Vinner på Instagram og mottaker av denne pakken:


Gratulerer Momet , ta kontakt i kontaktskjemaet med adresse så kommer denne pakken din vei ;)

 

***

 

Vinneren på Facebook og mottaker av denne pakken:



 Gratulerer Merete Nilssen, send meg en melding på Facebook eller i kontaktskjemaet her med adressen din så kommer det en pakke din vei ;) 


***

Vinner i bloggen og mottaker av denne pakken:




Gratulerer Elisabeth , ta kontakt med meg i kontaktsjemaet så jeg får en adresse og sende til :D 


***

Vinner på Facebook:




Gratulerer så mye Tonje Laugen, send meg en PM på Facebook eller en melding via kontaktskjemaet så jeg får en adresse og sende til :)

***

Vinner på Facebook og mottaker av dette stempelet:




Gratulerer så mye Lena Laukholm. Send en PM på Facebook eller via kontaktskjeamet her så jeg får en adresse og sende til ;)


***

Vinner på Facebook og mottaker av dette stempelet: 
 


Gratulerer Kjerstin Knutsen, send meg en PM på facebook eller via kontaktskjeamet her så jeg får en adresse ;)


***

Vinner på facebook og mottaker av dette stempelet:
 



 Gratulerer Anne Gro Brakstad , send meg en melding på Facebook eller via kontaktskjeamet her så jeg får adressen din :) 

***

Vinner på Facebook og mottaker av denne stempelplaten:






Gratulerer så mye Sylvi Røys, send meg en melding på Facebook eller via kontaktskjeamet.


Nå håper jeg at jeg har holdt tunga rett i munn når jeg har tellt for dette var tidkrevende gitt :P 

Ha en fortsatt flott uke ;)