Wednesday, February 17, 2016

DT Kort & Godt, til prinsen og prinsessen.

Denne gangen har jeg lekt med alkoholfarger på akvarellpapir som bakgrunn. Dette er en teknikk jeg så på nett for en stund siden som jeg ville prøve. 

Man drypper alkoholfarge (Jeg har brukt Distress re-inkere) på en liten del av arket. Hell på arket til fargen har flyti ut så mye du ønsker. La det ligge til tørk eller tørk med føner. Drypp så vann enkelte steder i forskjellige størrelser og trykk med papir for at fargen der dråpen datt suges vekk fra papiret. Jeg har sprayet hele kortet med Irresestent gold spray for å få shimmer i prosjektet. 
Jeg synes fonten på denne teksten er så fin og teksten er helt knall som hovedmotiv.  
Med matchende blingpynt i blått, rosa og opal ble det to spreke kort til en prins og en prinsesse. 

 

Stempel:


Kartong: