Friday, March 25, 2016

En påskekonkurranse / A easter competition.

 Hei hei :)

Riktig god påske.
Jeg har en liten scrappeferie denne uken, men kjører en konkurranse på Facebooksiden min om noen vil delta.

 Hi :)   
Happy Easter . 
 I am running a competition on my Facebookpage. I am giving away a giftcard on 3 cards, boxes or books made from me. All you have to do is:  

Like my page -->  SusannesPapirverden

Tag a friend in the commentbox --->  Here

 

(Tag as many friends as you like, 1 entery in the draw for each comment you leave).
Good luck.


Jeg gir bort 3 hjemmelagde kort, bokser eller bøker etter eget ønske.

Det eneste du må gjøre er:
Like facebooksiden min.
Tag en venn i kommentarfeltet. (1 lodd per kommentar, så kan lønne seg og tagge flere)!

https://www.facebook.com/SusannesPapirverden/

Legger ved noen av tingene jeg har laget hvis det er første gang du er innom :)












Lykke til :)