Wednesday, July 6, 2016

Gjesteinnlegg for Kreativshop

Hei hei :)

Det er alltid like hyggelig å være gjestedesigner så tusen takk for muligheten Marianne <3 

 Kreativshop.no er en nettbutikk som selger scrappeutstyr, fargeleggingsutstyr, vinyl, og masse annen kreativ morro.
Følg gjerne Facebooksiden HER eller instagramkontoen HER
for og se nyheter i butikken.

Jeg har fått masse fint og leke meg meg fra butikken:










Fotballgutten jeg har farget er HER
Kaninen jeg har fargelaget er HER
Fargeleggingsboken jeg har farget i er HER
 Masse spennende Vinyl til trykk på klær og div. HER


Fotballgutten - Kenny K
Harepusen - Crafter`s companion Bebunni
Fargeleggingsboken - En forunderlig verden
Gratulerer stempel - Kort & Godt
Rund dies - Kort & Godt
Oval med søm - Kort & Godt
Baby dies - Kort & Godt
Trykkene er fargelagt med Copics og Pan Pastel.

Jeg gir vekk 2 stempler i samarbeid med KreativShop, følg linken for å se hvordan du kan delta:
Susannes scrapping, kort og hobby

Ønsker dere en riktig fin kveld.